loading...
پنجمی های رازی
پيغام مدير سايت

سلام به خدا دارم از ناراحتی می‌میرم می‌دونین چرا چون که شما گل ها یک زحمت کوچولو موچولو به خودتون نمی‌دین یه نظر برای من بزارید معلوم شد که هیچ کس من رو دوست نداره!!!!!! نه تنها کسی از من خوشش نمی‌آید بلکه از وب ام هم خوشش نمی‌آید. باشه حالا که اینجوری شد من هم قهر ام تا وقتی که بیام و ببینم که واسم نظر گذاشتید. هر روز سر می‌زنم به وب ام اگه نظر گذاشتید من هم مطلب می‌زارم

زهرا نجفی بازدید : 11 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (1)

1-آنان كه با افكاري پاك و فطرتي زيبا در قلب ديگران جاي دارند را هرگز هراسي از فراموشي نيست چرا كه جاودانند.

2-فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و موميايي به خاك بسپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاك ايران را تشكيل دهد

3-باران باش و ببار و نپرس كه كاسه هاي خالي از آن كيست.

4-من به خاطر ندارم در هيچ جهادي براي عزت و كسب افتخار ايران زمين مغلوب شده باشم.

5-هميشه با هم يك دل و صميمي باشيد تا اتحادتان مويد و پايدار بماند.

6-حرمت قانون را بر خود واجب شماريد و خصايل و سنن قديمي را گرامي بداريد.

7- كارتان را آغاز كنيد توانايي انجامش به دنبال مي‌آيد.

8-هر برادري كه از منافع برادر خود مانند نفع خويش حمايت كرد به كار خود سامان داده است.

9-به احترام روح من كه باقي و ناظر بر احوال شماست به آنچه دستور مي‌دهم عمل كنيد.

10- وقتي توبيخ را با تمجيد پايان مي‌دهيد افراد در باره ي رفتار و عملكرد خود فكر مي‌كنند نه رفتار و عملكرد شما.

11-خداوندا دستانم خالي است و دلم غرق در آرزو ها يا به قدرت بي كرانت دستانم را توانا گردان و يا دلم را از آرزو هاي دست نيافتني خالي كن.

12-دست هايي كه كمك مي‌كنند بهتر از دست هايي هستند كه رو به آسمان دعا مي‌كنند.

13-اگر مي‌خواهيد دشمنان خود را تنبيه كنيد به دوستان خود محبت كنيد.

14-آن چه جذاب است سهولت نيست دشواري هم نيست بلكه دشواري رسيدن به سهولت است.

15-سخت كوشي هرگز كسي را نكشته، نگراني از آن است كه انسان را از بين مي‌برد.

16-اگر همان كاري را انجام دهيد كه هميشه انجام مي‌داديد همان نتيجه را هم مي‌گيريد كه هميشه مي‌گرفتيد.

17-افراد موفق كار هاي متفاوت انجام نمي‌دهند بلكه يك كار را به گونه اي متفاوت انجام مي‌دهند.

18-پيش از آن كه پاسخي بدهي با يك نفر مشورت كن ولي پيش از آن كه تصميمي بگيري با چند نفر.

19-كار بزرگ وجود ندارد به شرط آن كه آن را به كار هاي كوچك تر تقسيم كنيم.

20-انسان همان مي‌شود كه اغلب به آن فكر مي‌كند.

21-همواره به ياد داشته باشيد كه آخرين كليد باقيمانده شايد بازگشاينده قفل در باشد.

22-تنها راهي كه به شكست مي‌انجامد تلاش نكردن است.

23-عمر شما از زماني آغاز مي‌شود كه اختيار سرنوشت خود را خودتان به دست مي‌گيريد.

24-آفتاب به گياهي حرارت مي‌دهد كه سر از خاك بيرون آورده باشد.

25-وقتي زندگي چيز زيادي به شما نمي‌دهد شما چيز زيادي از او نخواسته ايد.

26-دشوار ترين قدم همان قدم اول است.

27-من ياور يقين و عدالتم من زندگي ها خواهم ساخت من خوشي هاي بسيار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمين خواهم كرد زيرا شادماني او شادماني من است.

28-شهرياري كه نداند شب مردمانش چه گونه به صبح مي‌رسد گوركن گمنامي است كه دل به دفن دانايي بسته است.

29-مردمان من امانت آسمانند بر اين خاك تلخ.مردمان من خانمان من اند.

30-باور ها و هر آنچه از ديدگان انديشه هايمان مي‌گذرد را به آتش مي‌كشند.

31-به يادتان مي‌آورم تا هميشه بدانيد كه زيبا ترين منش آدمي محبت اوست پس محبت كنيد چه به دوست چه به دشمن كه دوست را بزرگ و دشمن را دوست كند.

32-اي مردمان من نيكوكار باشيد نه بد كار زيرا زندگاني انسان جاودان نيست و هيچ چيز از كردار نيك لازم تر نمي‌باشد

33-اي مردمان من بشنويد شما را مي‌گويم كه بهترين بخشش ها تعليم و تعلم است چرا كه مال و مكنت زوال پذيرد و چهار پايان بميرند ولي دانش و تربيت باقي بماند.

34-دختر شرمگين(باحيا)را دوست بدار و او را به مرد هوشيار و دانايي عروسي بده زيرا مرد هوشيار و دانا مانند زميني است كه چون تخم در آن بكارند حاصل نيك و فراوان از آن به عمل آيد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SABA در تاریخ 1392/01/14 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

عالی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سلام يكم كمك كنيد و بگيد كه از چه چيز هايي بيشتر در وب ام استفاده كنم
    از چه نوع داستان‌هايي نخوشتان مي آيد؟
    جه چيزي را از همه بيشتر دوست داريد؟
    در چه چيري مهارت داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 902