loading...
پنجمی های رازی
پيغام مدير سايت

سلام به خدا دارم از ناراحتی می‌میرم می‌دونین چرا چون که شما گل ها یک زحمت کوچولو موچولو به خودتون نمی‌دین یه نظر برای من بزارید معلوم شد که هیچ کس من رو دوست نداره!!!!!! نه تنها کسی از من خوشش نمی‌آید بلکه از وب ام هم خوشش نمی‌آید. باشه حالا که اینجوری شد من هم قهر ام تا وقتی که بیام و ببینم که واسم نظر گذاشتید. هر روز سر می‌زنم به وب ام اگه نظر گذاشتید من هم مطلب می‌زارم

زهرا نجفی بازدید : 10 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

واي از آن روزي كه آمد دومي

نق نقو و بد ادا و قم قمي

من شدم وزير و افتادم ز جا

دومي به جاي من گرديد شاه

تا به خود آيم بردباري كنم

سومي آمد واو شد خواهرم

دختر خوشگل وخوش رو مثل ماه

من و داداشم كشيديم سوز و آه

جاي ما ديگر نبود در آن ميان

از نظر ها ما شديم غيب و نهان

جاي سبزي و نشاط و خرمي

سر رسيد از گرد راه چهارمي

ديگر آن خانه برايم تنگ شد

سبزي و گل در نگاهم سنگ شد

داشتم مي‌كردم عادت ناگهان

پنجمي هم پا نهاد در اين جهان

كودكي سبزه و سرخ و زرد و بور

مانده انگار سال و ماهي در تنور

بهر سوزش پنج تن كافي نبود

ششمي هيزم شد و ما مثل دود

از كجا آمد خدايا اين يكي

كچل و كور مريض و عينكي

ناصر و منصور و شهناز و شهين

كاوه و فرهاد هفتم شد مهين

خواهري كه از بچگي دل پيچه داشت

مثل بنده گاهي هم سر گيجه داشت

خانه مان گرديد در هم بر همي

سه قلو شد هشتمي و نهمي و دهمي

اي امان و اي امان و اي امان

اي امان از دست بابا و مامان

مادرم شد بار ديگر حامله

اين كه آيد تيم فوتبال كامله

ناصر و منصور و شهناز و شهين

كاوه و فرهاد و عباس و مهين

عليمردان و سپس معصومه جان

آخري هم مي‌شود دروازه بان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سلام يكم كمك كنيد و بگيد كه از چه چيز هايي بيشتر در وب ام استفاده كنم
    از چه نوع داستان‌هايي نخوشتان مي آيد؟
    جه چيزي را از همه بيشتر دوست داريد؟
    در چه چيري مهارت داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 904